1.       ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ Η/Υ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ

 

2.       ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

-          ΘΕΣΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΚΕΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ (ΔΕΚΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΔΥΑΔΙΚΟ, ΔΕΚΑΕΞΑΔΙΚΟ, ΟΚΤΑΔΙΚΟ)

-          ΜΕΤΑΡΟΠΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΕΚΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ (ΑΚΕΡΑΙΟ ΚΑΙ ΚΛΑΣΜΑΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ)

-          ΠΛΗΘΟΣ ΨΗΦΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ

 

3.       ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΑΡΙΘΜΩΝ

-   ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΥΠΟΔΙΑΣΤΟΛΗΣ  (ΠΡΟΣΗΜΟΥ & ΜΕΓΕΘΟΥΣ, ΑΚΕΡΑΙΟΙ ΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΩΣ ΠΡΟΣ 2, ΥΠΕΡΧΕΙΛΙΣΗ)

-   ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΣ ΥΠΟΔΙΑΣΤΟΛΗΣ (ΠΡΟΣΗΜΟ, ΕΚΘΕΤΗΣ, Mantissa)

-   ΠΡΟΤΥΠΑ ΙΕΕΕ

-   ΥΠΕΡΧΕΙΛΙΣΗ

 

4.       ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

-          ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΔΥΑΔΙΚΩΝ (ΑΛΓΕΒΡΑ Boole)

-          ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗΣ ΔΥΑΔΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ (ΠΟΛ/ΣΜΟΣ-ΔΙΑΙΡΕΣΗ)

-          ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΔΥΑΔΙΚΩΝ ΑΚΕΡΑΙΩΝ (ΠΡΟΣΘΕΣΗ/ΑΦΑΙΡΕΣΗ)

-          ΥΠΕΡΧΕΙΛΙΣΗ

 

5.       ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

-          ΚΜΕ (ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ)

-          ΚΥΡΙΑ ΜΝΗΜΗ (ΚΑΙ ΤΥΠΟΙ ΜΝΗΜΗΣ)

-          ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΜΝΗΜΗΣ

-          ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΟΔΟΥ/ΕΞΟΔΟΥ

-          ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

 

6.       ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

-          ΚΥΚΛΟΙ ΜΗΧΑΝΗΣ

-          ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΕΝΤΟΛΩΝ (π.χ. σελ. 202-207 βιβλίου Forouzan)

-          ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ : CISC, RISC, ΔΙΟΧΕΤΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ

 

7.       ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

-          ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

-          ΠΟΛΥΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ/ΧΡΟΝΟΜΕΡΙΣΜΟΣ

-          ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

 

-          UNIX Shell, GUI, Windowing